CARA PENGGUNAAN Pelumas - cara menggunakan pelincir, cara memilih, jenis, pelincir jenis apa yang hendak dibeli

Penggunaan pelincir (pelincir) bukan untuk semua orang. Tetapi jika "kucing menangis" rembesan pelembab di dalam vagina, seksnya tidak sama. Pelincir, seperti jin ajaib dari botol, meningkatkan sensasi dan menghilangkan sensasi terbakar kerana sentuhan kering.

Terdapat lima jenis pelincir seks. Yang paling biasa adalah berasaskan air dan silikon.

  • Yang terakhir ini likat dan baldu. Mereka cepat diserap dan menutup "kesan halus" untuk masa yang lama.
  • Berasaskan air - lebih nipis. Pelincir mengering dengan cepat, tetapi tidak menyebabkan alahan. Sesuai untuk kehamilan. Ia digunakan selepas melahirkan anak.

Jenis pelincir dengan "wow !!!" kesan

  • Lube seks berasaskan air berfungsi dengan baik dengan kondom dan mainan. Ia mengandungi gliserin atau silikon. Pelincir ini mudah dibilas, meluncur dengan senang dan tidak mengotorkan pakaian anda.
  • Berbahan dasar silikon tidak dicuci dengan air, sesuai untuk kopulasi di bilik mandi, di kolam renang atau di kolam. Ia meluncur seperti mentega, jadi sesuai untuk seks dubur. Untuk mencucinya, anda mesti menggunakan sabun kebersihan intim. Kekurangan - meninggalkan tanda di atas katil, yang senang dibersihkan. Dan "membunuh" getah, kulit siber dan silikon. Jadi penggetar, dildo dan kondom, dia bukan kawan.
  • Pelincir gabungan adalah perkara yang berguna! Anda akan memulakan foreplay dengan mengurut - anda akan melincirkan badan anda dengan minyak - dan kemudian dengan itu - bahagian intim ... Sangat praktikal!
  • Pelincir lemak dihasilkan berdasarkan lemak haiwan dan sayur-sayuran. Ia sangat sesuai untuk urutan erotik dan alat kelamin. Mereka hanya digunakan untuk seks dubur atau melancap lelaki. Di sinilah keseronokan berakhir. Lemak merengsakan mukosa faraj. Kondom kehilangan keanjalan apabila bersentuhan dengannya dan pecah. Lemak merosakkan bahan mainan seks yang halus. Hanya sesuai untuk logam, kaca, plastik dan seramik.
  • Berasaskan minyak untuk meluncur tahan lama. Baik untuk seks faraj, dubur dan oral. Tidak boleh digunakan dengan kondom dan mainan intim, minyak semula jadi merosakkan struktur susu getah.

Sebagai tambahan kepada perangsang, pelincir digunakan secara eksklusif pada zakar atau kondom. Oleh itu, jangan mencederakan kelentit dan vagina anda dengan menggosok minyak ke dalamnya dengan tekun. Apabila semuanya selesai, basuh.

Apakah pelincir untuk kesenangan bersama?

Pelincir tersedia dengan dan tanpa rasa dan bau. Mereka bersemangat, sejuk, hangat, memanjangkan (memanjangkan rangsangan), dan bahkan memulihkan mikroflora dan menenangkan.

Semasa memilih pelincir, perhatikan tarikh luputnya. Sebelum menggunakan untuk pertama kalinya, uji kesannya pada siku. Sekiranya kulit anda menjadi merah dan gatal dalam masa 20 minit, ini bukan ubat untuk anda.

  • Pelincir dubur untuk menghilangkan kesakitan seks, membasmi kuman, melembapkan dan menghilangkan bau. Mereka mengandungi minyak pati dan ekstrak tumbuhan. Direka dengan mempertimbangkan seks, pelincir dubur mengendurkan otot dan membolehkan penembusan mudah. Tidak pasti pelincir dubur mana yang terbaik? Saya menasihati anda untuk memilih asas silikon atau minyak. Ini akan memberi anda peluncuran dan keseronokan yang berpanjangan.
  • Untuk seks faraj, pilihan untuk setiap selera dan mood:
    • afrodisiak mengandungi arginin. Ia meningkatkan sensasi dengan bergantian panas dan sejuk;
    • agen pemanjangan mengandungi mentol, yang mengurangkan kepekaan zakar, mengurangkan keparahan sensasi dan mencegah pembuangan cepat. Tetapi syahwat ternyata cerah dan mendalam;
    • dengan ekstrak teh hijau - antibakteria, menghilangkan bau;
    • ekstrak pudina sedikit menyejukkan dan melegakan ketidakselesaan;
    • pelincir pelembab untuk menopaus harus dipilih tanpa wangian, tetapi dengan ekstrak minyak vitamin A dan E. Mereka menormalkan persekitaran alkali mukosa faraj. Dan mencegah kekeringan dan gatal.
  • Untuk seks oral, ini adalah pelincir berasaskan air dan gel dan gel seperti jeli dengan perisa buah dan beri. Gigi manis akan menyukainya, terutama yang menjalani diet. Mereka tidak dicuci sebelum penembusan. Dua kali ganda lebih bermanfaat!

Pelincir jenis apa yang lebih baik diambil: lada panas atau mousse berry?

Lube seks pertama saya adalah Pjur Espresso, berasaskan air, tidak sedap dan tidak berbau. Memutuskan untuk memesan itu tidak mudah. Tetapi saya ingin bereksperimen dan merasakan dorongan, jadi rasa ingin tahu berlaku. Kekeringan yang hebat sekarang tidak merosakkan malam-malam penuh semangat saya - itulah yang saya harapkan untuk anda. Dan agar anda tidak mengejar pelincir mencari pelincir yang sempurna, saya akan memberitahu terus terang mengenai pengalaman saya.

Sistem Jo Anal-Pemanasan Premium

Dengan kesan pemanasan. Merangsang peredaran darah dan meningkatkan kepekaan. Ia mengandungi komponen pudina dan cili. Saya menjangkakan kehangatan lembut dari System Jo, tetapi saya mendapat sensasi seolah-olah disapu dengan lada panas. Tetapi dia sendiri yang harus disalahkan, dia terlalu jauh. Sekiranya saya mengambil setetes pelincir atau mencampurkannya dengan pelincir lain, kesannya pasti mempesonakan.

Pelincir berasaskan silikon mempunyai tekstur tebal dan tahan lebih lama daripada produk berasaskan air. Konsistensi berminyak super berminyak untuk meluncur dengan lancar dan mudah. Pelincir dibasuh dengan air.

Pelincir Penyejukan Faraj Ais Fleshlube

Pada mulanya saya ragu-ragu, saya tidak mahu merasakan mentol yang marah di tempat yang paling lembut. Mengambilnya sedikit, di hujung jari saya. Kemudian dia menambah lagi. Dan lebih jauh lagi. Kesan pelincir itu tidak disangka-sangka menyenangkan: ya, menthol merasakan sedikit sensasi kesemutan. Tetapi ia tidak mengganggu.

Water Fleshlube Ice mempunyai tekstur yang lembut. Ia lembut ketika digunakan, tidak merengsakan selaput lendir dan meningkatkan kepekaan. Perkara yang baik adalah bahawa walaupun banyak minyak tidak "membakar" lebih banyak, jadi jangan takut untuk berlebihan dengannya.

Anal Lube Pjur Analisis Saya Selesa Air Meluncur

Pjur Analisis keras dan telus: tidak berwarna, tidak berbau dan tidak terasa. Pilihan yang bagus untuk seks dubur.

  • Pertama, kerana ia dijual dalam tiub dengan saiz yang berbeza - 30, 100 dan 250 ml. Sekiranya anda bukan peminat pelincir, anda tidak perlu memikirkan di mana meletakkan botol besar. Atau, sebaliknya, anda akan menyimpannya secara menyeluruh untuk masa depan dan untuk masa yang lama.
  • Kedua, pelincir benar-benar meluncur, ia berasaskan silikon. Tidak perlu "ditambahkan", penurunan cukup untuk tindakan penuh.

Dispenser lebih senang daripada tiub dengan penutup putar. Yang terakhir boleh hilang.

Sistem pelincir faraj Jo H2O-Raspberry Sorbet

Sistem Jo berbau seperti raspberi. Dan rasanya manis, walaupun tidak menimbulkan sensasi padang rumput berry di mulut. Ini adalah pelincir yang sempurna untuk pemula - apabila anda ingin menambahkan keseronokan untuk seks oral dan bau yang menyenangkan untuk seks biasa. Pelincir seks berasaskan air adalah yang paling tidak berbahaya. Saya menggunakannya selama tiga bulan berturut-turut, saya tidak pernah mengecewakannya: tidak ada alahan atau kerengsaan. Satu-satunya perkara adalah bahawa ia tidak sesuai untuk bermain di air, tetapi tidak menjadi masalah.

Baca: "Cara Menanam dan Menjaga Janggut: Panduan Gaya Terperinci"

Tonton video minyak yang mana lebih baik dibeli