CARA MEMILIH BOLA VAGINAL - bola faraj mana yang lebih baik

Bola vagina Kegel yang dipasang dengan betul tidak boleh jatuh dari anda. Biarkan bola diposisikan sehingga anda dapat menariknya dengan mengontrakkan otot-otot dasar panggul anda, seolah-olah menahan keinginan untuk membuang air kecil. Dan lepaskan.

Lebih baik berlatih dengan bola berdiameter besar dan berat kecil pada mulanya, secara beransur-ansur menurunkan ukuran dan meningkatkan jisim. Semakin kecil bola faraj, semakin banyak anda perlu memerah otot vagina untuk memegang dan menggerakkan mainan ke dalam.

Urut dirancang untuk tujuan yang berbeza.

  • Tiada getaran, tetapi lancar - yang paling mudah. Oleh kerana kelancaran mutlak mereka, lebih mudah untuk memindahkannya ke dalam diri mereka sendiri. Ini dipilih untuk latihan pertama. Mereka bermula dengan satu bola, dan ketika mereka terbiasa, mereka menambah jumlah dan beban.
  • Yang bergetar bukan sahaja meningkatkan keanjalan faraj, tetapi juga memberi kepuasan seksual.
  • Bola Kegel dengan pusat graviti mengimbangi ditujukan untuk debutantes. Ini memaksa otot untuk tegang untuk mengencangkannya dengan usaha kehendak.
  • Berat (bola logam dan batu) direka untuk meningkatkan kesan dan menggabungkan hasilnya.

Untuk memilih bola vagina yang tepat untuk pemula, pertimbangkan berat, saiz, bahan dan bentuknya.

Spesifikasi

Ciri-ciri:

Saiz

Semakin besar diameternya, semakin mudah dilihat pada vagina. Lebih baik memilih mainan pertama dengan diameter 3-3.5 cm.

Berat

Jangan berat (60-85 g) dan lebih baik menggunakan eksentrik (dengan pusat graviti yang dipindahkan). Dengan eksentrik, lebih mudah merasakan bola, kerana dengan perasaan getaran, otot-otot ingin berkontraksi secara refleks.

Bahan

Plastik tidak menimbulkan alahan.

Bola logam berat dan sukar dibendung. Hanya sesuai untuk wanita terlatih.

Silikon dan lateks adalah sutera dan menyenangkan badan. Tidak menyebabkan kerengsaan.

Borang

Yang bulat berusaha untuk keluar.

Yang bujur lebih sukar untuk "diangkat".

Ramai di antara kita tidak membeli model tanpa ekor kuda. Mereka bimbang bahawa mereka tidak akan mengeluarkan mainan itu sendiri. Sebenarnya, tidak ada masalah: jongkok ke bawah, tekan sedikit (seolah-olah anda ingin ke tandas), dan tangkap bola. Saluran faraj dalam kedudukan ini sesingkat mungkin.

Cara mengatasi bola faraj

Sebelum digunakan, rawat produk dengan pelincir intim berasaskan air. Dalam posisi berbaring atau berbaring, masukkan bola ke dalam vagina seperti tampon, meninggalkan benang di luar. Berdiri dan cuba tahan selama 10 minit. Kemudian tingkatkan selang latihan menjadi 15, 20.30 atau lebih minit. Masa bergantung pada keinginan dan ketahanan setiap wanita. Jangan duduk. Cuba berjalan lebih banyak untuk mengurut faraj. Bola bergolek di dalam vagina dan memberikan emosi seksual - dari gairah ringan hingga ekstasi.

Basuh mesin dengan air suam dan sabun selepas digunakan. Mainan tidak boleh direbus dan dibakar, berminyak dengan krim atau jeli petroleum - salutan akan merosot.

Rawat bola dengan antiseptik sebelum menggunakannya untuk kali pertama. Atau pelincir yang mengandungi antiseptik ini.

Bola faraj mana yang lebih baik: 5 teratas

Fun Factory Smartball Uno Grey Black

Sekiranya anda baru bermula, ini adalah mainan yang betul. SmartBall Uno adalah pelatih lantai pelvis paling mudah. Ia besar (diameter 3,6 cm) dan ringan. Panjang keseluruhannya ialah 12 cm. Lebih mudah memegangnya, kerana latihan apa pun berdasarkan prinsip: "dari besar hingga kecil" dan "dari ringan hingga berat". Lebih baik melakukan lebih banyak latihan tanpa banyak usaha pada awalnya daripada mencederakan diri sendiri dengan mengambil berat badan yang serius.

Silikon yang paling halus menyentuh kulit dengan lembut dan mudah dimasukkan ke dalam faraj. Simulator menyesuaikan diri dengan lengkung anatomi badan. Dan putaran eksentrik merangsang dan menguatkan otot pelvis.

Adrien Lastic Geisha Lastic Bola Big Pink

Bola Besar ini bagus untuk semua orang: dengan berat ketara (90 g), besar (diameter 40 mm), dan dengan pusat graviti mengimbangi. Mainan ini mempunyai dua bola dan cincin silikon untuk kemudahan penggunaan.

Adrien Lastic ditujukan untuk wanita yang telah melahirkan. Corak kelegaan seterusnya merangsang otot perineum. Dan bebola logam di dalam cangkang bergulir dengan bebas ketika berjalan, bergetar dan memaksa perineum berkontraksi secara refleks.

Suka suka cinta ceri

Ceri berair mewah sesuai untuk mereka yang belum mempunyai orgasme tanpa tangan. Ukuran sesuai untuk pemula:

  • jumlah berat - 77 g,
  • ketinggian setiap buah beri - 35 mm,
  • diameter - 35 mm,
  • bahagian terluas ialah 37 mm.

CHERRY LOVE dimasukkan satu demi satu, dan dikeluarkan oleh tali silikon (panjang 120 mm). Ceri itu lembut, tetapi di dalamnya masing-masing terdapat kacang logam yang bergulung dengan lancar dan bergetar dengan lembut. Tekstur lapisan, menyenangkan untuk disentuh, tidak mengganggu mikroflora vagina dan selamat untuk kesihatan wanita.

Kit Toning Rocks-Off Hold Me Tight-Kegel

Pasangan ini berfungsi dengan baik untuk otot-otot faraj. Bentuk tirus dan gelombang yang dinaikkan pada bola kondusif untuk penyisipan lembut dan mudah ditarik. Set Off Hold Me merangkumi dua simulator: single - untuk wanita yang tidak berpengalaman; dan double, di mana bola dipasang pada jambatan elastik.

Simulator senang digunakan. Pom-poms mempunyai pusat graviti yang dipindahkan, di mana titik polka logam diletakkan di dalam cangkang silikon. Mereka berguling dengan setiap pergerakan dan menyebabkan otot faraj berkontraksi.

Aplikasi Gvibe Vaginal Balls Gballs 2

Anda akan menjadi ketagih, kerana gula-gula kegemaran anda, anda hanya perlu mengambil telefon pintar. Pelatih yang cantik dan pintar! "Sorotan" nya adalah kerja dengan aplikasi Magic Kegel, yang boleh dimuat turun secara percuma di APP Store atau Google play. Kemudian, ikut arahan, sambungkan ke Aplikasi GBalls 2. Setelah melengkapkan tahap latihan pertama, aplikasi menilai keadaan otot vagina. Yaitu:

  • tekanan awal otot faraj;
  • ketahanan;
  • keupayaan untuk mengawal otot;
  • usaha maksimum.

Magic Kegel mengawal kualiti latihan, hasilnya hanya bergantung pada anda. Simulator dapat digunakan tanpa aplikasi: dalam mod getaran ketika otot pelvis dikompresi, atau dengan menghidupkan getaran berterusan pada alat itu sendiri.

Disarankan untuk wanita yang tidak dapat mengalami orgasme. Dan bagi mereka yang ingin menegangkan otot faraj mereka. Setelah menjalani latihan berterusan selama 2 minggu, anda akan merasakan hasil yang positif.

Artikel berguna: "Cara menggunakan pelincir untuk menjadikan EGO anda tumbuh 10 cm"

Tonton arahan video bagaimana Aplikasi Gballs 2 berfungsi dengan aplikasi tersebut