Ulasan permainan Runtuhkan.

Pada tahun 2013, di pusat Eropah, bencana akan berlaku, yang belum pernah dilihat oleh umat manusia ... Berjuta-juta orang akan mati, dan mereka yang cukup bernasib baik untuk bertahan hidup akan iri kepada orang mati - demikian kata para pembangun yang baik dari Creoteam, yang mempersembahkan permainan baru Collapse. Zon bencana jauh lebih dekat daripada yang kita bayangkan. Ini adalah Ukraine, di mana anomali dahsyat telah mengubah semua makhluk hidup menjadi runtuhan.

Kami dibawa ke tahun 2096, ketika orang-orang yang selamat bersatu dalam klan dan didirikan di sekitar zona bahaya Death Line - dinding tebal dari baja berperisai. Medan lombong diletakkan di sekitar dinding, dan sarang senapang mesin diletakkan di dinding itu sendiri. Mereka yang tidak berjaya mengosongkan diri dari zon yang terkena anomali selamanya terputus dari dunia lain.

"Pencerobohan kedua" menimbulkan perang mengerikan di mana sisa-sisa puak memperjuangkan keberadaan mereka. Death Line tidak lagi menawarkan perlindungan serius, dan sekumpulan musuh merembes ke dalamnya. Semua pemimpin puak terbunuh dalam satu serangan yang dirancang dengan baik. Tanpa Tuan, kumpulan orang yang tersebar menunggu kehancuran sepenuhnya.

Rodan adalah salah satu yang terselamat dari serangan itu dan, sebenarnya, yang terakhir dari Lords, bertekad untuk menjelaskan alasan sebenar kematian ayahnya. Memulakan perjalanannya, dia bahkan tidak menyedari bahawa dia hanyalah bidak dalam satu permainan besar di mana semua nilai rohani dijual, dan kehidupan seseorang sama sekali tidak bernilai.

Selain plot yang menakjubkan, dunia permainan yang gelap menarik. Ketika malam menjelang, Pemburuan bermula, di mana wakil satu klan membunuh orang lain. Dalam niat mereka, mereka menjadi monster kejam yang sama dengan anomali itu. Dalam keadaan huru-hara inilah pemain harus belajar bertahan, menangkis serangan yang tidak dijangka, menyelamatkan orang lain dan menyiasat punca konflik dan pencerobohan. Alam Semesta secara konvensional dibahagikan kepada empat bahagian, secara organik saling berkaitan: Sampah yang musnah, di mana masa masih ada pada tahun 2013, dan orang-orang diperintah oleh anarki; wilayah berteknologi tinggi dan pasukan khas tentera yang datang dari belakang Death Line; sektor yang penuh dengan makhluk yang tidak dikenali; dan asas tamadun luar angkasa.

Menurut idea penulis, terdapat dua watak plot di mana peristiwa-peristiwa utama akan berlaku. Masing-masing mempunyai kisah, senjata dan peranannya sendiri dalam permainan besar dan berbahaya ini.

Rodan tahu bagaimana menggunakan huru-hara atau senjata kecil dengan sempurna, tetapi di samping itu, dia dengan cepat memberi tumpuan kepada situasi dan membuat keputusan dengan sepantas kilat, berkat kehendak dan kepemimpinannya yang kuat.

Elena adalah seorang gadis, salah satu dari sedikit yang mengetahui rahsia Tuan. Bekerja sebagai setiausaha peribadi Zinovsky, dia mempunyai lebih banyak kuasa daripada yang dibayangkan oleh anggota klan biasa. Dua pendidikan tinggi dan kecekapan dalam empat bahasa menjanjikan dia bukan prospek yang kecil. Peranan apa yang akan dimainkan oleh gadis yang kelihatan rapuh ini dalam konflik besar ini, sehingga kini pihak pemaju memutuskan untuk tidak mendedahkannya. Tetapi, tentu saja, dia juga dapat menggunakan senjata, kunci pecah dan sistem keselamatan, dan hanya melakukan operasi yang cerdas.

Penentang tidak hanya berjanji untuk menyenangkan dengan kepelbagaian mereka, tetapi juga memberikan permainan gambaran jelas mengenai bencana yang akan datang. Cukup untuk melihat bagaimana orang diwakili untuk memahami: pemaju telah mengimbangkan pihak yang berperang! Ini hanya sebilangan kecil daripadanya.

Elite Soldiers adalah unit tentera yang sangat terlatih. Dalam pertempuran, mereka bertindak secara harmoni dan tanpa kompromi. Ini bukan kali pertama mereka melakukan kerja kotor.

Terima kasih kepada perisai badan berteknologi tinggi dan senjata terkini, mereka mempunyai kelebihan besar dalam pertempuran. Dengan pejuang yang berpengalaman ini, tidak semua orang dapat mengatasi.

Orang-orang Mark adalah fanatik agama yang tergolong dalam salah satu puak. Lama kelamaan, mereka mengalami mutasi. Mereka mula berubah secara lahiriah: iris mata putih, kulit pucat ... entah bagaimana mereka menjadi tidak sensitif terhadap kesakitan, di samping itu, mereka belajar untuk menekan kehendak "Gigi Gigi" dan tunduk pada kehendak mereka.

The Guardian adalah makhluk dengan kekuatan luar biasa, dengan taring dan cakar yang sangat besar. Raksasa ini mampu menerobos tembok! Hampir mustahil untuk membunuhnya, dan hanya beberapa yang berjaya bertahan setelah bertemu dengannya ...

Sistem persenjataan dan tempur tidak dibiarkan tanpa perhatian. Dan di sini kita berada dalam beberapa kejutan yang menyenangkan. Wira-wira permainan ini, dan juga beberapa lawan, akan dapat menggunakan senjata mereka yang kaya. Senjata api termasuk pistol, mesingan, senapang, bom tangan, dan artileri berat. Anda juga boleh menemui beberapa jenis "batang" yang dipilih dari peradaban luar angkasa. Pisau, pada gilirannya, diwakili oleh beberapa jenis pedang, masing-masing dibezakan dengan teknik pagar sendiri dan satu set pukulan gabungan berwarna-warni.

Dengan peningkatan pengalaman, watak itu akan dapat mengembangkan serangan tenaga, jarak dekat dan senjata api, serangan balik dan bahkan memerangi akrobatik. Penulis yakin bahawa penggunaan serangan tenaga akan mengubah masa dan ruang di sekitar pahlawan, membantunya bertahan dalam situasi yang paling kritikal.

Tetapi pertarungan itu sendiri menjanjikan yang paling menarik. Di Collapse, anda akan mengalami apa artinya berurusan dengan puluhan monster "tidak berakal" yang berharap dapat memecah belah dan menghancurkan anda dengan angka. Semua ini akan disertai dengan percikan darah, otak seseorang dan perut yang robek.

Di sini adalah perlu untuk memusnahkan semua "roh jahat" secara mekanikal. Perkara lain adalah ketika penyergapan itu disiapkan oleh belasan orang Mark atau pasukan khas. Di sinilah taktik dan ketenangan harus ditunjukkan. Di sini musuh akan menunjukkan kecerdasan, taktik khas dan kepintaran yang tidak pernah didengar. Tetapi bukan itu sahaja. Bagaimana dengan pertempuran dengan kenderaan perisai? Adakah anda bersedia untuk menghentikan tangki? Sudah tentu, tidak ada armada kenderaan di sini, dan pahlawan tidak akan dapat menggunakan perisai pengangkutan, tetapi cukup untuk melakukan pertempuran mematikan dengan monster keluli. Dengan semua ini, pemaju menjanjikan fizik yang boleh dipercayai, kerosakan yang berbeza bergantung pada senjata yang dipilih, dan sebagainya.

Baiklah, katakan satu perkara - kita tertarik. Apa yang lebih baik daripada memainkan "aksi" domestik lain, plot yang membawa anda ke tempat asal anda. Walaupun prospeknya tidak begitu menyenangkan, tetapi ini, menurut saya, dapat diperbaiki. Bagaimanapun, tidak lama lagi kita semua akan mengangkat senjata dan bertindak sebagai ketua salah satu klan, sebuah permainan yang memiliki setiap prospek untuk menjadi hit.

MAKLUMAT PENDEK

Penerbit - Buka

Pembangun - Creoteam

Jenis permainan - Bencana penembak, yang berlaku di bandar Kiev.