Ulasan pemain MP3 yang popular

Cowon iAUDIO 7

Pertama sekali, saya ingin perhatikan kualiti binaan yang sangat baik, walaupun plastik berkilat bukan bahan yang cukup praktikal dan pasti akan kalah dalam saku dengan duit syiling dan kunci. Seperti kebanyakan rakan sejawat yang murah, iAUDIO 7 dilengkapi dengan set aksesori yang diperlukan. Di dalam kotak, anda akan menemui fon kepala dan kabel untuk menyambung ke komputer, sekaligus berfungsi sebagai pengecas untuk bateri terpasang.

Alat kawalan sentuh yang digabungkan dengan kekunci biasa sering dijumpai bukan hanya pada pemain MP3, tetapi juga di telefon bimbit, jadi keputusan Cowon untuk mengikuti trend fesyen tidak mengejutkan kami.

Pada panel depan terdapat kunci sentuh dua kedudukan yang mengingatkan tanda pembahagian matematik. Dia bertanggungjawab mengawal pemutaran semula, dan jalur pemisah berfungsi sebagai fungsi memutar balik trek. Saya terbiasa dengan kawalan iAUDIO 7 hanya dalam beberapa minit dan tidak ada kesukaran semasa operasi dengannya. Saya juga gembira dengan menu animasi yang terang dengan antara muka berbahasa Rusia.

Pemain ini dilengkapi dengan memori 8 GB, yang memungkinkan untuk menggunakannya bukan hanya untuk memainkan muzik, tetapi juga sebagai media penyimpanan yang dapat ditanggalkan. Skrin 1,3 inci terlalu kecil untuk menonton video (fungsi ini juga disokong).

Parameter yang berjaya mengejutkan adalah tahap kelantangan. Fon kepala asas boleh digunakan hanya pada 30 dari 40 titik, tetapi Koss UR-40 yang besar membolehkan anda menikmati semua kelazatan suara stereo.

Spesifikasi

Jenis memori - denyar

Kapasiti memori - 8 GB

Paparan - TFT, 1.3 inci, 262144 warna

Resolusi - 160 x 128 piksel

Format audio - MP3, WMA, OGG, FLAC, WAV

Format Video - AVI

Antara Muka - Kelajuan Penuh USB 2.0

Bateri - Li-Pol

Selain itu - teks, foto, penerima FM, perakam suara, penyamaan 5-band

Dimensi - 7.6x3.6x1.9 cm

Berat - 53 g

Keputusan

Kelebihan - Kualiti bunyi yang sangat baik, kelantangan tinggi, kawalan ergonomik

Kekurangan - Badan tidak praktikal

Ritmix RF-7400

Ritmix RF-7400 adalah peranti yang sangat menarik yang akan kami cadangkan kepada sesiapa yang tidak berpuas hati dengan fungsi terhad, atau, dalam kes yang melampau, harga Apple iPod.

Pakej pemain termasuk kabel USB, yang secara serentak berfungsi sebagai pengecas untuk bateri terpasang, dan fon kepala standard (tidak ada yang tahu mengapa) dimeteraikan dalam beg antibakteria.

Reka bentuk dan dimensi casing mengingatkan pada model nano. Bezel diperbuat daripada plastik berkilat tinggi dan bahagian belakangnya adalah permukaan semua logam. Ini menunjukkan jumlah memori dalaman, kerana produk baru tersedia dalam 1, 2, 4 dan 8 GB. Pemain kami dilengkapi dengan memori 4 GB dan, selain itu, ia mudah digunakan sebagai pembawa data berkat sokongan mod Penyimpanan Massal.

Sistem kawalan Touch & Slid proprietari mungkin merupakan ciri yang paling menarik bagi model ini. Ia membolehkan anda menavigasi semua bahagian menu dengan cepat dan sangat intuitif untuk dipelajari. Kesukaran dapat timbul hanya dengan memutar lagu, jadi kami menasihati anda untuk membaca arahannya dengan segera agar tidak terkeliru dalam kawalan.

Selain fail muzik, pemain juga mampu memainkan video dan foto digital, tetapi kemampuan ini tidak memberi kesan kepada kami. Paparan 1.5 inci hanya sesuai untuk menavigasi menu dan perpustakaan muzik.

Spesifikasi

Jenis memori - denyar

Kapasiti memori - 4 GB

Paparan - 1.5-inci, TFT, 260 ribu warna

Resolusi - 176 x 132 piksel

Format audio - MP3, WAV, OGG, WMA, WMA Lossless, FLAC

Format video - AVI

Bateri - Li-Ion, 460 mAh

Tambahan - sokongan untuk teks, foto, penerima FM, perakam suara, penyamaan

Dimensi - 8.1 x 3.9 x 0.7 cm

Berat - 42 g

Keputusan

Kelebihan - Sistem kawalan mudah, badan logam, bunyi berkualiti tinggi

Kekurangan - Rasa paparan yang murah dan kusam

Samsung YP- S5 A

Sudah cukup lama sejak pemain Samsung YP-S5 diumumkan dan kemudian ditunjukkan di IFA di Berlin. Dan kini peranti yang menakjubkan ini, sebuah pusat muzik mudah alih dan alat digital yang bergaya muncul di tangan saya. Badan yang padat dan kemas dengan slaid bezel berkilat terbuka dengan sedikit pergerakan, berubah menjadi kotak boom kecil. Faktanya ialah Samsung YP-S5 dilengkapi dengan dua pembesar suara 3W terbina dalam, selain input fon kepala standard. Kebaharuan ini menawarkan pelbagai fungsi multimedia dan hiburan. Selain pemain untuk fail muzik dan video, penerima FM, perangkat ini mempunyai jam penggera, perakam suara dan permainan. Sistem kawalan YP-S5 sensitif sepenuhnya terhadap sentuhan. Kekunci tepat disentuh, walaupun pada mulanya mungkin anda menyentuh butang bersebelahan.Dengan memanfaatkan produk baru, saya telah merasakan kemajuan sejak menguji YP-S5, klon pertama Apple iPod. Tetapi ciri yang paling menarik dan sangat senang adalah sokongan untuk Bluetooth 2.0 untuk menyambungkan set kepala stereo tanpa wayar. Saya tidak melepaskan peluang dan pergi selama beberapa hari dengan alat dengar Plantronics P590. Mengenai kualiti suara, tidak ada satu pun komentar untuknya, terutama karena pemain memiliki pengaturan penyamaan lanjutan. Tetapi kelebihan utama adalah kemudahan menggunakan alat dengar tanpa wayar.Saya tidak melepaskan peluang dan pergi selama beberapa hari dengan alat dengar Plantronics P590. Mengenai kualiti suara, tidak ada satu pun komentar untuknya, terutama karena pemain memiliki pengaturan penyamaan lanjutan. Tetapi kelebihan utamanya adalah kemudahan menggunakan alat dengar tanpa wayar.Saya tidak melepaskan peluang dan pergi selama beberapa hari dengan alat dengar Plantronics P590. Mengenai kualiti suara, tidak ada satu komentar pun, terutama kerana pemain memiliki pengaturan penyamaan lanjutan. Tetapi kelebihan utamanya adalah kemudahan menggunakan alat dengar tanpa wayar.

Spesifikasi

Jenis memori - Kilat

Kapasiti memori - 4 GB

Paparan - 1.8 ", 0LED

Resolusi - 220 x 176 piksel

Format audio - MP3, WMA, AAC, ASF

Format Video - MPEG4

Antara muka - USB, Bluetooth 2.0

Bateri - Li-Pol

Ekstra - Sokongan untuk foto, permainan, jam penggera, penerima FM, perakam suara, penyamaan dengan sokongan untuk enjin Samsung Digital Natural Sound (DNSe)

Dimensi - 9.6x4.6x1.4 cm

Berat - 86 g

Keputusan

Kelebihan - Sarung gelongsor dengan pembesar suara terbina dalam, Bluetooth 2.0, kawalan sentuh

Kekurangan - Penyimpanan dalaman tidak dapat dikembangkan

Sandisk sansa express

Pemain Sansa Express adalah salah satu daripada beberapa produk di pasaran kami yang dapat menawarkan harga rendah dan slot tambahan untuk memperluas memori. Model ini dilengkapi dengan memori dalaman 1 GB dan pada masa yang sama menyokong kerja dengan media microSD hingga 2 GB. Pakej ini termasuk kabel sambungan USB untuk menyambungkan pemain ke PC dan mengecas bateri, fon kepala stereo sederhana dan lanyard untuk memakai peranti di leher.

Kualiti operasi Sansa Express perlu diperhatikan kemudahan penyegerakan dengan Windows Media Player dan kelajuan tinggi memuat turun muzik melalui antara muka USB 2.0. Untuk menyambung ke komputer, pemain menggunakan port USB terpasang, yang ditutup dengan penutup kecil yang boleh ditanggalkan. Ini menjadikan Sansa Express kelihatan seperti pemacu kilat USB, tetapi lebih senang menggunakan kabel sambungan USB untuk menyambung ke komputer.

Pemain menyokong sangat sedikit format. Anda hanya boleh memuat turun fail MP3 dan WMA. Di samping itu, terdapat penerima FM dan perakam suara. Bagi peminat muzik yang gemar, Sansa Express mempunyai ciri untuk merakam muzik dari stesen FM.

Butang empat arah dengan butang tengah yang mengesahkan tindakan bertanggungjawab untuk mengatur tetapan dan memilih lagu. Juga terdapat di badan: butang kuasa peranti, butang kelantangan dan suis yang menyekat penekanan secara tidak sengaja semasa pemain berada di dalam poket anda.

Dalam mod main balik berterusan pada kelantangan maksimum, pemain bekerja selama 12 jam. Sekiranya anda mendengar muzik sehingga tiga jam sehari, bateri Sansa Express akan bertahan lebih dari tiga hari.

Spesifikasi

Jenis memori - Kilat

Kapasiti memori - 1 GB

Paparan - 1,1 inci, OLED, 4 baris

Format audio - MP3, WMA

Bateri - Li-Ion

Tambahan - Penerima FM, perakam suara, penyamaan, slot kad microSD

Dimensi - 2.54x 1.65x 7.87 cm

Berat - 42 g

Keputusan

Kelebihan - Sokongan untuk kad memori microSD, penyegerakan mudah dengan Windows Media Player

Kekurangan - Tidak selesa untuk menyambung ke PC tanpa kabel sambungan

iRiverT60

Model ini dibuat dalam bentuk bentuk klasik, yang dicipta oleh iRiver pada awal populariti pemain flash mudah alih. Ia direka untuk pengguna muda yang berumur antara 20 hingga 30 tahun. Ini hanya ditunjukkan oleh reka bentuk, kerana dari segi ciri modelnya tidak berbeza dengan sukan T10, dibuat dalam bentuk carabiner dan dari model lain dari siri T. Di samping itu, diketahui bahawa pemain iRiver selalu dilengkapi dengan baik, tanpa mengira kedudukan.

Sarung T60 terbuat dari plastik lembut dengan permukaan bergelombang yang khas, yang merupakan ciri utama reka bentuknya.

T60 mempunyai memori 1 gigabait di dalamnya, sementara model dengan dua dan empat gigabait tersedia untuk dijual. Dianggap bahawa jumlah yang dipilih adalah optimum untuk pemain format ini. Selain menyokong format MP3, WMA, ASF dan OGG, model ini dilengkapi dengan penerima FM dan perakam suara.

Sistem kawalan secara tradisional difikirkan dan dilaksanakan dengan sempurna. Elemen utama adalah kayu bedik bulat. Selain menavigasi menu, Anda dapat menggunakannya untuk menukar lagu dan menyesuaikan volume. Mungkin satu-satunya titik lemah T60 adalah paparan warna dengan resolusi 64 x 128 piksel. Pada pendapat peribadi saya, pengeluar akan lebih pintar sekiranya menggunakan skrin monokrom. Kadang-kadang sukar untuk membuat maklumat pada paparan warna kerana tahap kecerahan yang rendah, dan kualiti penyampaian warna meninggalkan banyak yang diinginkan.

Kebaruan ini beroperasi pada satu bateri AAA atau bateri yang boleh dicas semula selama 19 - 20 jam.

Spesifikasi

Jenis memori - Kilat

Kapasiti memori - 1 GB

Paparan - 0.8 ", CSTN

Resolusi - 64 x 128 piksel

Format audio - MP3, WMA, ASF, OGG

Antaramuka - USB2.0

Bateri - Bateri AAA

Tambahan - Jam, pemasa tidur, jam penggera, penerima FM, perakam suara, penyamaan, SRS

Dimensi - 6.5x2.7x2.2 cm

Berat - 24 g

Keputusan

Kelebihan - Reka bentuk Unisex, operasi mudah

Kekurangan - Kualiti warna paparan buruk

Sony NWZ- A816

Pemain MP3 teratas dari Sony A telah diisi semula dengan model lain yang tersedia dalam lima pilihan warna. Sebagai tambahan, pemain ditawarkan dengan memori dalaman dua, empat dan lapan gigabait.

Model ini diposisikan sebagai pemain media, kerana selain format audio, ia juga menyokong video.

Tidak seperti model sebelumnya, A816 menyokong memuat turun fail tanpa perisian. Fail dipindahkan ke pemacu luaran biasa menggunakan fungsi Drag & Drop - ikon bergerak dari satu tetingkap ke tetingkap yang lain.

Penciptanya telah menerapkan layar 2 inci di A816 yang memaparkan gambar dengan resolusi 320 x 240 piksel. Paparan dicirikan oleh kualiti warna tertinggi dan tahap kecerahan berlebihan. Ini membolehkan anda bukan sahaja melihat foto dalam format JPEG, tetapi juga video dalam MPEG4 atau AVC. Yang terakhir mempunyai gambaran yang lebih baik dan jelas dan pada masa yang sama kurang berkemampuan. Suara berkualiti tinggi dicapai berkat penggunaan dua penguat yang berasingan untuk setiap dua saluran dan penggunaan teknologi Clear Sound.

Pemain mempunyai ergonomi yang sempurna. Selain pemain itu sendiri, pakej ini merangkumi fon kepala baru dengan pembesar suara 13.5 inci dan membran pengasingan bunyi, sambungan fon kepala yang bergaya dan kabel USB. Walkman dikendalikan oleh kursor empat arah dengan kunci pengesahan di bahagian tengah. Menu disusun sesederhana dan semudah mungkin, terutamanya kerana anda sendiri boleh memilih salah satu daripada beberapa pilihan untuk memaparkan perpustakaan muzik mengikut keinginan anda.

Spesifikasi

Jenis memori - Kilat

Kapasiti memori - 4 GB

Paparan - 2 ", TFT

Resolusi - 320 x 240 piksel

Format audio - MP3, AAC, WMP, WMA

Format video - MPEG4, AVC

Antara muka - USB

Bateri - Li-Ion

Tambahan - Foto, Jam, Equalizer, Clear Stereo, Clear Bass, DSEE

Dimensi - 4.5x8.8x1 cm

Berat - 53 g

Keputusan

Kelebihan - Kualiti binaan yang sempurna, ergonomik yang hebat

Kekurangan - Tiada penerima FM

iRiver S10

Salah satu pemain terkecil dalam keluarga iRiver, beratnya hanya 17.5 gram. Ini menyerupai loket kecil, kerana fon kepala asli dengan tali pinggang lembut digunakan sebagai alat tambahan pada leher pemiliknya.

S10 mempunyai satu bicu fon kepala universal. Ia juga berfungsi untuk merakam muzik dan mengecas bateri. Penyelesaian yang sama dilaksanakan dalam iPod Shuffle. Saiz yang padat menjadikan pemain tidak hanya miniatur, tetapi mikroskopik. Pada masa yang sama, ia menampilkan kualiti binaan yang sempurna, dan satu-satunya bahagian yang mudah rosak adalah panel depan berkilat, yang digunakan untuk mengendalikan pemain. Di bawahnya terdapat butang untuk menavigasi menu, memilih lagu dan menetapkan penyamaan.

Di pinggir iRiver S10, pemaju memasang tiga lagi kunci untuk menghidupkan dan mematikan, dan juga untuk menyesuaikan tahap kelantangan.

Proses penyegerakan dengan komputer sangat mudah dan tidak memerlukan perisian. Semasa memuat naik lagu baru, pemain akan dicas dari port USB, kerana tidak dilengkapi dengan pengecas lain.

Pemain mempunyai kualiti suara dan kelantangan yang sempurna. Model kami dilengkapi dengan memori dalaman 1 gigabait dan menyokong fail audio dalam format MP3, WMA, ASF dan OGG.

Selain memainkan muzik, pemain dapat memainkan foto dalam format BMP, berfungsi sebagai penerima radio FM dan berfungsi sebagai perakam suara.

S10 mungil ini mempunyai bateri polimer lithium-polimer yang bertahan selama 8 jam penggunaan berterusan

Spesifikasi

Jenis memori - Kilat

Kapasiti memori - 1 GB

Paparan - 1.15 ", OLED

Format audio - MP3, WMA, ASF, OGG

Antaramuka - USB2.0

Bateri - Li-Pol

Selain itu - jam, pemasa tidur, jam penggera, penerima FM, perakam suara, penyamaan, SRS, foto

Dimensi - 4.2x3.0x1.1 cm

Berat - 17.5 g

Keputusan

Kelebihan - Reka bentuk unik, kawalan mudah

Kekurangan - Hayat bateri yang pendek

Samsung YP- T10

YP-T10 adalah model lain yang dikemukakan oleh jabatan AV pejabat perwakilan Ukraine Samsung Electronics, dan mempunyai nama lain - Indigo. Pemain ini ditawarkan dalam dua warna - hitam dan putih, dan dalam tiga konfigurasi dengan jumlah memori terbina dalam yang berbeza. Kami memilih pemain 2GB yang paling berpatutan berwarna putih. Ia dilengkapi dengan kabel untuk menyambung ke komputer dan fon kepala. Berdasarkan bundle paket, bateri terpasang perlu dicas menggunakan port USB, kerana pengecas utama tidak dibekalkan dengan pemain. Fail direkam secara langsung, tanpa menggunakan perisian, kerana T10 ditampilkan sebagai alat audio dalam sistem operasi. Anda boleh menggunakannya untuk menyimpan data dan menambahkannya ke perpustakaan muzik anda dengan mudah melalui menu penyegerakan Windows Media Player.

Perlu diperhatikan bahawa panel depan T10 benar-benar halus. Pemain menerima sistem kawalan sentuh lampu latar putih. Kursor empat kedudukan membolehkan anda menavigasi menu, menukar trek dan mengubah kelantangan. Di tengah kursor terdapat butang pengesahan, dan di atasnya terdapat 2 butang lembut tambahan.

Menu pemain dipaparkan pada layar 2 inci dengan resolusi 320 x 240 piksel. Banyak telefon bimbit moden mempunyai ciri paparan yang serupa. Selain muzik, Samsung YP-T10 memungkinkan anda menonton foto dan video dalam format SVI, WMV dan MPEG4, serta fail teks TXT.

Selain itu, Indigo menawarkan sejumlah pilihan dan ciri tambahan, seperti sistem suara surround DNSe 2,0, tetapan EQ 12 yang telah ditetapkan dan penalaan manual, sokongan untuk alat dengar Bluetooth stereo dan perkongsian fail dengan peranti mudah alih.

Spesifikasi

Jenis memori - Kilat

Kapasiti memori - 2 GB

Paparan - 2 ", TFT

Resolusi - 320 x 240 piksel

Format audio - MP3, WMA, OGG

Format video - SVI, WMV, MPEG4

Antaramuka - USB, Bluetooth 2.0 (A2DP, AVRCP)

Bateri - Li-Pol

Tambahan - Foto, teks, jam, pemasa tidur, jam penggera, penerima FM, perakam suara, penyamaan, SRS WOW DNSe 2.0

Dimensi - 9.6x4.2x0.8 cm

Berat - 43 g

Keputusan

Kelebihan - Kawalan mudah, sokongan Bluetooth

Kekurangan - Tidak dikenalpasti

Samsung YP- P2

Selain nama rasmi yang dinyatakan dalam tajuk, pemain media Samsung yang baru mempunyai nama kedua - Viper. Ciri utama model ini adalah bahawa tidak ada butang kawalan main balik biasa di badan. Sebaliknya, elemen utama dan satu-satunya digunakan - skrin sentuh 3-inci dengan resolusi 428 x 240 piksel. Roda maya ditampilkan di layar, dengan mana pengguna dapat melihat isi memori, mengubah pengaturan dan mengatur perintah. Terutama, skrin adalah untuk menonton video. Ini memberi anda pelbagai ciri hiburan mudah alih, termasuk menonton video. Resolusi skrin tidak standard menunjukkan bahawa video perlu ditukar ke format paparan sebelum disimpan ke memori pemain.Kebaruan ini terdapat dalam dua warna - hitam dan putih, sementara casingnya mempunyai kemasan berkilat dan kelihatan sangat rapi. Viper dilengkapi dengan memori dalaman 8 gigabait dan bateri polimer lithium, yang direka untuk 35 jam mendengar muzik dan 5 jam main balik video. Inovasi utama dalam model P2, kami menganggap modul Bluetooth terpasang di mana anda bukan sahaja dapat mendengar muzik pada alat dengar stereo tanpa wayar, tetapi juga memindahkan fail multimedia dari telefon bimbit dan melupakan wayar dan kesulitan yang berkaitan dengannya selama-lamanya.kami menganggap modul Bluetooth terpasang yang dengannya anda bukan sahaja dapat mendengar muzik pada alat dengar stereo tanpa wayar, tetapi juga memindahkan fail multimedia dari telefon bimbit dan melupakan wayar dan kesulitan yang berkaitan dengannya selama-lamanya.kami menganggap modul Bluetooth terpasang yang dengannya anda bukan sahaja dapat mendengar muzik pada alat dengar stereo tanpa wayar, tetapi juga memindahkan fail multimedia dari telefon bimbit dan melupakan wayar dan kesulitan yang berkaitan selama-lamanya.

Spesifikasi

Jenis memori - Kilat

Kapasiti memori - 8 GB

Paparan - 3 ", TFT, resolusi skrin sentuh 428 x 240 piksel

Format audio - WMA, MP3, WMA DRM

Format video - SVI, WMV

Antara muka - USB, Bluetooth 2.

Bateri - Li-Pol

Ekstra - Foto, jam penggera permainan, penerima FM, penyamaan perakam suara dengan sokongan untuk mesin Digital Natural Sound Samsung (DNSe)

Dimensi - 9.9x5.3x1.0 cm

Berat - 91 g

iPod Klasik

Peranti ini tersedia dalam dua konfigurasi, tetapi, tentu saja, yang paling menarik adalah yang maksimum, dilengkapi dengan cakera keras 160 GB. Jumlah media ini bukan sahaja membolehkan anda menggunakan alat sebagai cakera keras luaran, tetapi juga membuat anda tertanya-tanya sama ada komputer riba atau komputer desktop anda sudah ketinggalan zaman. Kapasiti cakera keras yang besar membolehkan anda menyimpan ribuan trek muzik, puluhan jam video dan puluhan ribu foto dalam memori. Pemain menyokong audio dalam format AAC, Protected AAC, MP3, MP3 VBR, Audible, Apple Lossless, AIFF dan WAV, serta video yang dirakam dalam H.264, MPEG-4. Untuk semua kemampuannya, iPod Classic kelihatan sangat elegan dan beratnya hanya 162 gram. Pengilangnya telah meningkatkan daya pemikiran legendarisnya dengan banyak cara. Penambahbaikan yang ketara termasuk skrin 2.5 inci,kini ia mempunyai lampu latar LED. Resolusi 320 x 240 piksel mencukupi untuk main balik video dan tontonan foto. Roda tatal sensitif sentuhan tradisional adalah pilihan terbaik untuk mengawal alat yang begitu kuat. Tiada butang yang akan membolehkan anda menelusuri senarai lagu yang panjang dengan cepat, dan hanya sistem kawalan iPod yang boleh menjadikan hidup lebih mudah bagi peminat muzik yang gemar. Kini bateri terpasang bertahan selama satu hari main semula muzik dan lima jam main balik video.Kini bateri terpasang bertahan selama satu hari main semula muzik dan lima jam main balik video.Kini bateri terpasang bertahan selama satu hari main semula muzik dan lima jam main balik video.

Spesifikasi

Jenis memori - cakera keras

Kapasiti memori - 160 GB

Paparan - 2.5 ", TFT

Resolusi - 320 x 240 piksel

Format audio - ААС, Dilindungi ААС, МР3, МР3 VBR, Terdengar, Apple Lossless AIFF, WAV

Format video - H.264, MPEG-4

Antara muka - USB

Bateri - Li-Ion

Tambahan - Foto, permainan, kalendar, penganjur, penyamaan

Dimensi - 10.5x6.2x1.4 cm

Berat - 162 g

Sony NW- A808

Sebelum kami adalah salah satu pemain terbaik yang dikeluarkan baru-baru ini oleh pengeluar yang mempunyai sejarah panjang membuat peranti audio mudah alih. Memori kilat terpasang 8 GB Walkman baru membolehkan anda menyimpan bukan sahaja muzik, tetapi juga video dan foto. Sistem kawalan yang unggul membantu anda mencari fail atau folder yang anda mahukan dengan cepat, dan pemproses audio yang sempurna menghasilkan bunyi dalam kualiti yang unggul. Pilihan tambahan - Clear Stereo dan Clear Bass & DSEE - bertujuan untuk peningkatan suara perisian. Tidak tanpa penyamaan yang mudah dengan mod yang ditetapkan untuk gaya muzik yang berbeza.

Hari ini pemain tanpa paparan warna tidak menarik. Inilah sebabnya mengapa Sony telah melaksanakan paparan 320 x 240 piksel pada NW-A808. Terima kasih kepadanya, anda dapat menonton bukan sahaja foto, tetapi juga video dalam format MPEG4.

Bateri lithium-ion Stamina yang dipasang di pemain mempunyai 30 jam main semula muzik dan 8 jam main balik video berterusan. Terima kasih kepada perisian asli, proses memuat turun kandungan baru telah dipermudah. Bahkan ada program yang dapat mengurangkan ukuran foto ke tahap paparan Sony NW-A808.

Spesifikasi

Berat - 53 g

Dimensi - 8.8x4.4x0.9 cm

Paparan - 2.0 ", TFT, 320 x 240 piksel

Memori - 8 GB

Format audio - MP3, WMA, AAC, ATRAC

Format video - MPEG4, H.264

Bekalan kuasa - Li-Ion

Komunikasi - USB

Selain itu - gambar

Keputusan

Kelebihan - Badan langsing, pilihan peningkatan bunyi berjenama, bateri yang besar

Kekurangan - Paparan kecil

Samsung YP- T9 BAB

Ciri penting peranti ini adalah kemampuan menggunakan Bluetooth untuk berkomunikasi dengan fon kepala. Pemain boleh berada di dalam poket dengan selamat, dan pengguna dapat menikmati muzik pada masa yang sama tanpa wayar. Penyelesaian ini optimum untuk atlet dan ahli sukan ekstrem, kerana mustahil untuk menahan fon kepala berwayar semasa percubaan berbasikal atau roller skating yang agresif. Samsung YP-T9BAB beratnya hanya 55 g, yang tidak menghalangnya daripada mendapatkan memori bersepadu 4 GB, bateri terpasang dan layar dengan pepenjuru hampir 2 ". Paparan menunjukkan gambar dengan resolusi 176 x 220 piksel. Ini cukup untuk menonton filem kegemaran anda di mana yang lain tidak. malah menginginkan sambungan mudah alih Samsung YP-T9BAB menyokong muzik MPEG4, MP3, WMA, OGG dan WAV, dan foto JPEG.11 mod penyamaan yang telah ditetapkan harus cukup untuk pemain menghasilkan semula muzik genre yang disukai pemiliknya. Tetapi ada juga penyamaan khusus serta sistem suara surround SRS WOW DNSe yang dapat meningkatkan kualiti suara dengan ketara. Sekiranya anda bosan dengan muzik yang dikumpulkan dalam memori, kami mengesyorkan menghidupkan penerima FM atau memainkan permainan yang telah dipasang sebelumnya.

Spesifikasi

Berat - 55 g

Dimensi - 8.3x4.3x1.1 cm

Paparan - 1.8 ", TFT, 176 x 220 piksel

Memori - 4 GB

Format audio - MP3, WMA, OGG, WAV, ASF

Format Video - MPEG4

Makanan - Li-Pol

Komunikasi - Bluetooth, USB

Tambahan - perakam suara, penerima FM, foto, teks, permainan

Keputusan

Kelebihan - Ringan, sokongan untuk banyak format audio

Kekurangan - Paparan kecil, memori tidak mencukupi

Visi Zen Kreatif W

Creative Zen Vision W tergolong dalam kategori yang boleh disebut "semua dalam satu". "Mainan" ini mempunyai berat 276 g dan direka untuk penikmat sejati. Pemain menyerupai komputer saku, kerana seluruh panel depannya dihuni oleh skrin. Paparan skrin lebar 4.3 "sangat sesuai untuk menonton video. Ukuran gambarnya cukup besar untuk melihat kesan terkecil dari blockbuster Hollywood. Suara dihasilkan bukan melalui fon kepala, tetapi melalui pembesar suara kecil tetapi kuat.

Storan ini untuk multimedia kegemaran anda menerima cakera keras 60 GB. Sekiranya kandungan pemain menarik bagi beberapa orang, ia boleh disambungkan ke TV dalam beberapa saat. Satu lagi ciri berguna ialah slot kad Compact Flash, yang dengan bantuan penyesuai khas dapat berubah menjadi pembaca lima format asas. Pilihan ini berguna untuk jurugambar yang boleh menggunakan pemain sebagai media penyimpanan mandiri mudah alih untuk foto yang sudah diambil. Bateri terbina dalam akan membantu memastikan operasi pemain di padang dan di mana tidak ada saluran keluar biasa. Kapasiti cukup untuk menerima video berterusan selama 4.5 jam atau muzik selama 13 jam.

Spesifikasi

Berat - 276 g

Dimensi - 13.4x7.5x2.2cm

Paparan - 4.3 ", TFT, 262144 warna, 480x272 piksel

Memori - Slot Kompak 60GB +

Format audio - MP3, WMA, WAV

Format Video - AVI, WMV, MPEG4, MJPEG, DivX, XviD

Bekalan kuasa - Li-Ion

Komunikasi - USB, audio keluar 3.5mm

Selain itu - perakam suara, penerima FM, fail teks, foto

Keputusan

Kelebihan - Paparan besar, slot pengembangan memori pelbagai format

Kekurangan - Hayat bateri tidak mencukupi

iRiver X20

Model X20 dari pengeluar terkenal iRiver adalah salah satu pemain paling menarik dengan tiga versi.

Untuk menjadi serba boleh, pemain multimedia tidak perlu menimbang lebih dari 200g dan mengandungi cakera keras. Penyelesaian ini benar-benar besar dan tidak cukup dilindungi dari titisan dan kejutan. Sekiranya kehidupan pemilik disertai dengan saat-saat yang melampau, anda harus memperhatikan pemain yang menggunakan memori kilat dan bukannya cakera keras. Pemacu kilat tidak mempunyai bahagian yang bergerak dan tidak takut dengan fenomena yang boleh membawa maut pada cakera keras. iRiver X20 dilengkapi dengan tiga pilihan memori terbina dalam - dari 2 hingga 8 GB. Volume versi teratas cukup tidak hanya untuk merekam sebilangan besar album muzik kegemaran anda, tetapi juga untuk menyimpan beberapa filem dan folder dengan gambar keluarga yang mahal. Sekiranya pengguna ingin mendapatkan lebih banyak ruang kosong,anda mesti menggunakan kad memori microSD tambahan. Pemain dilengkapi dengan skrin 2.2 "yang sangat baik. Penting juga bahawa iRiver X20 menyokong semua format multimedia yang paling biasa, dan juga dapat berfungsi sebagai penerima FM. Pada kebanyakan pemain, satu-satunya cara untuk mengeluarkan suara adalah dengan menyambungkan fon kepala. Di sini pembesar suara ada di dalamnya. kuasa kecil, yang cukup untuk menonton filem di syarikat kecil.yang cukup untuk sebuah syarikat kecil untuk menonton filem.yang cukup untuk sebuah syarikat kecil untuk menonton filem.

Spesifikasi

Berat - 71 g

Dimensi - 9.9x4.9x1.5 cm

Paparan - 2.2 ", TFT, 262144 warna, 320x240 piksel

Storan - 8GB + slot microSD

Format audio - MP3, WMA, 0GG.P4S DRM

Format video - MPEG4, WMV

Bekalan kuasa - Li-Ion

Komunikasi - USB, Headphone Keluar, Line-I

Selain itu - perakam suara, penerima FM, gambar

Keputusan

Kelebihan - Saiz padat, memori yang boleh dikembangkan

Kekurangan - Skrin kecil

Visi ZEN Kreatif: M

Pemain yang sangat baik dan senang dibuat dalam kes yang ketat tanpa butiran dan elemen yang tidak perlu. Ia berbeza dengan model sebelumnya dengan kapasiti dua kali ganda dari cakera keras yang terpasang, dan sekarang pengguna dapat menyimpan 60 gigabait kandungan multimedia. Agar produk menjadi universal, ia dilengkapi dengan paparan 2.5 inci yang menunjukkan 262144 warna. Berkat ini, sokongan untuk video dan foto tersedia. Visi ZEN Kreatif: M berfungsi dengan format media utama dan paling biasa.

Sebilangan besar memori terbina dalam membolehkan anda menggunakan pemain sebagai penyimpanan data mudah alih, dan keupayaan untuk menyambung ke TV dirancang untuk memaparkan gambar di layar besar dan selesa menonton dengan keluarga atau rakan.

Fungsi penting lain adalah USB-Host, yang menyokong memuat naik gambar dari kamera terus ke cakera keras pemain.

iRiver U20 Clix

Salah satu produk yang paling menarik dan menarik di dunia pemain adalah model ini. Antara muka iRiver U20 Clix sensitif sepenuhnya pada sentuhan, jadi anda tidak memerlukan sebarang kunci untuk mengendalikannya. Dengan berat hanya 55 gram, pemain dilengkapi dengan paparan 2,2 inci dengan resolusi 320 x 240 piksel dan memori dalaman 8 gigabait. Jilid ini cukup untuk menyimpan sebilangan besar komposisi muzik. Pemain menyokong format MP3, WMA, WMV dan OGG dan 8 tetapan penyamaan. Pilihan tambahan untuk Clix termasuk perakam suara dan penerima FM dengan rakaman frekuensi FM. Pengetahuan sebenar muzik mudah alih, yang terbiasa dengan model "bermain lama", akan menghargai bateri polimer lithium-polimer yang besar, caj yang cukup untuk pemutaran berterusan lebih dari satu hari. Stesen sambungan yang bergaya dibekalkan dengan pemain,dengan mana bateri dicas dan data disegerakkan dengan komputer.