Ulasan BUKU Wexler T7002

Pada awal tinjauan, saya ingin mengetahui perbezaan utama antara model baru Wexler - T7002, dari peranti T6001 dan T7001 sebelumnya. Pada asasnya, saya akan membuat analogi dengan model T7001. Panel depan dalam e-book T7002 telah banyak berubah: butang yang nampaknya tidak diperlukan sebelumnya dikeluarkan dari sisi skrin.

Wexler T7002

Kini pengguna tidak perlu belajar memanipulasi sepuluh butang yang berbeza untuk membuka menu, submenu, dll. Lebih-lebih lagi, T7002 mempunyai pemprosesan teks yang mudah. Di kanan dan kiri skrin, hanya anak panah tatal yang tersisa. Tetapi pada panel bawah set kunci tetap standard: navigasi "bawah", "atas", "kanan", "kiri", "masukkan", "kembali", "tambah", "menu tambahan" Agak tidak selesa apabila butang enter berada di sebelah kiri dan butang navigasi di sebelah kanan, tetapi anda dapat membiasakannya dengan cepat.

Terdapat banyak pilihan warna model T7002 paling banyak dan selera PS SCAN

F.ua menyajikan warna berikut:

Hitam - BUKU Wexler T7002 Hitam

Pink - BUKU Wexler T7002 Pink

Putih - BUKU Wexler T7002 Putih

Purple - BUKU Wexler T7002 Violet

Sebilangan besar pengguna akan menggunakan ibu jari kanan ketika bekerja dengan peranti, jadi lokasi butang "enter" akan memaksanya untuk bergegas dari sudut ke sudut. Perlu diperhatikan bahawa butang menjadi sensitif terhadap sentuhan dan kini kelihatan lebih menarik dan maju dari segi teknologi daripada yang biasa.

Sensitiviti pada butang ini sangat tinggi, tetapi tidak perlu risau. Sekiranya anda tidak sengaja menyentuhnya, dan anda akan dibuang ke menu utama, maka teks buku akan dibuka semula di tempat yang sama dan tidak perlu mencari halaman yang hilang. Fungsi sedemikian akan menjadi sangat mudah untuk semua pengguna. Setiap tekan bertindak balas dengan sedikit getaran.

T7002 e-reader mempunyai memori 4GB terbina dalam

Sekarang mari kita lihat ciri utama Wexler T7002 :

  • 1. Layar pepenjuru - resolusi 7 "- 800x480 piksel
  • 2. Jumlah memori terbina dalam - 4GB
  • 3. Format teks - pdf, html, txt, fb2, epub, pdb
  • 4. Format muzik - mp3, wma, aac, flac
  • 5. Format video - wmv, avi, 3gp, mp4, mpeg, flv, mkv rm, rmvb,
  • 6. Format gambar - gif, jpeg, bmp
  • 7. Hayat bateri - dalam mod membaca buku - 7 jam; main balik video - 5 jam, main balik muzik - 30 jam (dengan skrin mati).
  • 8. Antara Muka - USB 2.0

Peranti ini dilengkapi dengan kabel mikro-USB untuk mengecas bateri, penyesuai, kabel AV untuk menyambung ke TV, fon kepala untuk bicu 3.5 mm, sarung kulit buatan berkualiti tinggi dan arahan. Menu utama dalam e-book adalah pelbagai dan kaya, yang mengisyaratkan banyak fungsi yang berbeza. Memang, pengeluar telah melengkapkan peranti ini dengan sejumlah besar hiburan.

Sekiranya anda tidak mempunyai memori dalaman yang mencukupi untuk 4GB, maka ada kemungkinan untuk memperluasnya menggunakan kad microSD / microSDHC hingga 16 GB.

Sebagai pilihan, dengan menggunakan kad microSD luaran, memori dapat diperluas hingga 16 GB

Ngomong-ngomong, saya sangat menyukai fungsi tambahan radio FM, yang, dengan menggunakan fon kepala, membantu menghabiskan satu atau dua jam mendengar stesen radio kegemaran anda.

Video


Fail video yang dimuat turun dari komputer anda dipindahkan secara automatik ke folder Video yang sesuai. Fail lain juga diedarkan secara automatik: teks, muzik, gambar. Semua fail dihasilkan semula dengan kualiti yang sangat tinggi: gambarnya jelas dan terang, dan sudut pandangan cukup luas. Peranti ini tidak dirancang khusus untuk menonton video, walaupun mempunyai prestasi main balik yang sangat baik. E-book ini juga dilengkapi dengan output video, dengan mana gambar dapat ditampilkan di layar TV melalui kabel AV. Ternyata berair, tanpa artifak dan jejak.

Muzik


Pembesar suara terbina dalam ditujukan terutamanya untuk memainkan buku audio, jadi pemutaran muzik di atasnya tidak diinginkan. Untuk melakukan ini, lebih baik menyambungkan fon kepala ke peranti, di mana suaranya tidak kurang berkualiti tinggi dan tidak lebih buruk daripada pemain mudah alih mana pun. Terdapat submenu khas untuk beberapa tetapan suara, di mana anda boleh bekerja dengan penyamaan atau memilih gaya main balik.

Wexler T7002 menyimpan sehingga 200 ribu buku

Folder Muzik mengandungi banyak tajuk yang memudahkan navigasi ketika membuat pustaka besar fail audio. Anda boleh menyusun atau mencari fail yang anda perlukan mengikut album, artis, genre, menatal senarai penuh, atau membuka folder "fail terkini". Anda juga boleh membuat folder kegemaran. Secara berasingan, rakaman yang dibuat oleh pengguna menggunakan perakam suara bawaan disimpan, yang merupakan fungsi tambahan. Ia direka untuk rakaman biasa untuk kegunaan peribadi atau pada sidang media. Rakaman itu sangat jelas dan dapat difahami.

Foto


Kualiti gambar di paparan amat amatur. Ini tidak pelik, kerana e-book tidak dibuat untuk pemprosesan foto profesional. Jadi, melihat gambar boleh disebut bonus kecil untuk T7002. Bahkan ada fungsi "zoom" yang membolehkan anda melihat gambar secara terperinci.

Peranti ini dibungkus dalam kotak kemas dan comel

Teks


Fungsi ini adalah yang paling penting. Ciri utamanya adalah lokasi butang paging di panel sebelah kanan dan kiri. Sekiranya buku itu digunakan tanpa penutup, kemudian sambil mencengkeramnya dari satu tangan ke tangan yang lain, anda secara tidak sengaja dapat memukul anak panah dan membalik halaman sesuka hati. Namun, untuk menyelesaikan masalah ini, mereka memungkinkan untuk membaca teks secara melintang dan menegak. Untuk melakukan ini, anda hanya perlu menekan butang "enter", dan anda boleh membalik buku dengan butang navigasi. Mengubah orientasi halaman adalah cepat, yang menjadikannya sangat mudah untuk membaca karya apa pun.

Set format yang disokong cukup besar, malah lebih luas daripada kebanyakan pesaing. Pemproses yang berkuasa menghabiskan sedikit masa memproses teks. Buku dalam format txt membuka yang paling cepat, tetapi rtf atau fb2 akan memerlukan sedikit masa lagi. Setelah membuka fail teks, anda boleh memanggil menu penyuntingan teks tambahan atau antara muka peranti mengikut keinginan anda. Anda juga boleh menetapkan warna, saiz dan fon sebenar itu sendiri.

Kelebihan utama Wexler T7002 adalah sarung logam

Terdapat empat pilihan fon: kali baru roman, arial, verdana, droidsansfallback. Anda juga dapat menyesuaikan latar belakang dan kecerahan layar menggunakan menu. Secara lalai, latar belakang peranti berwarna putih, seperti kebanyakan buku kertas. Pembangun menawarkan pilihan yang sangat comel dan bergaya untuk "latar belakang", tetapi dengan mana-mana daripadanya, mata menjadi letih ketika membaca lebih banyak daripada ketika menggunakan latar putih.

Untuk pengguna asal, terdapat fungsi "inversi", apabila diaktifkan, teks akan berwarna putih dan latar belakangnya hitam. Di menu tambahan terdapat juga pelbagai fungsi untuk mengatur penanda buku - "muat", "tambah", "hapus". Secara amnya, membaca dan memproses teks dalam e-buku T7002 agak pelbagai fungsi.

Tetapan


T7002 mempunyai tetapan ruang kerja yang sama seperti kebanyakan peranti elektronik, dari telefon bimbit hingga komputer. Pengguna boleh menetapkan latar belakang dan fon.

Pada T7002, pengguna tidak hanya dapat membaca buku, tetapi juga menonton video, mendengar berbagai rakaman audio, dan bahkan bermain game

Submenu "antara muka" mengandungi tetapan asas: menetapkan kekuatan getaran ketika menekan butang dan memilih latar belakang untuk keseluruhan ruang. Di sini anda juga dapat mengkonfigurasi fon, mengatur kecerahan layar, mematikan / menghidupkan lampu latar. Terdapat juga peluang untuk memuat naik "wallpaper" anda sendiri atau bahkan gambar anak kucing kegemaran anda sebagai latar belakang.

Terdapat sejumlah fungsi lain dalam menu Tetapan seperti Sleep Timer atau Lockout. Tarikh dan masa ditetapkan di sini, dan bahasa dipilih. Tidak hanya terdapat bahasa Eropah, tetapi juga beberapa bahasa Asia (misalnya, Cina). Saya ingin mengatakan beberapa perkataan lagi mengenai folder Aplikasi, yang mengandungi sekumpulan aplikasi yang agak standard: kalkulator, kalendar dan permainan. Mereka akan membantu anda meluangkan masa ketika muzik, membaca, fotografi dan video bosan.

Kesimpulannya


Wexler T7002 sama sekali tidak kehilangan ciri positif pendahulunya, dan juga memperoleh ciri baru yang menyenangkan dan berguna. E-buku ini menarik terutamanya dengan kualitinya, berkat kotak logam dengan reka bentuk yang asli. Peranti ini juga menawarkan peralihan ke kekunci sentuh, dengan bantuan yang T7002 kelihatan sangat bergaya dan moden.

Beli Wexler ΠΆ7002 di F.ua dengan harga terendah!