CARA MENGUMPUL ASS - bagaimana cepat mengepam pantat di rumah untuk seorang gadis

Punggung terdiri daripada otot dan lemak badan. Walaupun tingkah laku bebasnya kadang-kadang membuat seseorang mengesyaki otaknya jatuh. Keindahan para imam bergantung pada otot: semakin maju, semakin bulat dan bentuknya lebih kuat. Tetapi lemak adalah zat lembik, cenderung ke bawah dan mengelakkan kepastian dengan cara feminin semata-mata. Menghilangkan lemak badan lebih mudah daripada membina otot, jadi tugas pertama kita adalah melakukan senaman secara teratur dan banyak dengan berat badan ringan atau di mesin kecergasan.

Setelah membersihkan lapisan organ anda yang luar biasa dan menunjukkan intinya yang sebenarnya, lihat: mungkin sudah sesuai dengan anda? Faktanya adalah bahawa senaman ringan juga akan meningkatkan nada otot, dan punggung akan menjadi lebih kencang. Sekiranya bentuknya masih belum sempurna (dan kemungkinan besar), teruskan latihan untuk mengepam pantat anda. Biarkan kettlebells, dumbbells, mesin kekuatan dan latihan keras menjadi rakan anda.

Semakin banyak anda memuatkan punggung, semakin langsing dan lebih cantik. Pilihan terbaik adalah untuk menukar latihan kardio di trek orbit atau treadmill dengan latihan kekuatan. Tetapi perkara pertama yang pertama.

Catatan: "Bagaimana memilih bola fit dan menurunkan 5 kg dengannya dalam dua minggu"

Cara mengepam pantat di rumah: menguasai teknik mencangkung

Squats adalah salah satu kaedah yang paling berkesan untuk menggerakkan punggung anda. Jangan tergesa-gesa untuk berjongkok secara rawak, kelonggaran pelajaran pendidikan jasmani sekolah tidak akan berjaya di sini. Sekarang kita tidak melepasi standard, tetapi menjadikan diri kita bintang! Sangat penting untuk menguasai teknik yang betul untuk melakukan latihan, jika tidak, tidak akan ada arti dari itu.

  1. Pastikan kepala dan belakang anda lurus, pada paksi yang sama.
  2. Jaga tumit anda di lantai.
  3. Jangan menonjolkan lutut anda melampaui batas garis menegak khayalan yang dilukis dari jari kaki, dan jangan gerakkannya ke sisi.
  4. Jongkok cetek sangat berkesan apabila selekoh lutut tidak melebihi 90 darjah dan pinggul selari dengan lantai.
  5. Lakukan senaman dengan perlahan, perhatikan pernafasan anda: jongkok semasa menghirup, dan menghembuskan nafas, kembali ke posisi awal. Jangan memanjangkan kaki sepenuhnya, otot harus sentiasa tegang sepanjang masa.

Mula-mula belajar berjongkok tanpa beban, kemudian tambah berat badan dengan mengambil dumbbells. Menambah berat badan mereka secara beransur-ansur.

Cara membina glute anda dengan latihan khusus

Squats dan lunges dengan berat

Menjadikan jongkok lebih sukar meningkatkan keberkesanannya. Anda boleh menggunakan fitball untuk ini.

Teknik pelaksanaan:

  1. Lemparkan jari kaki ke bola fitball di bahagian belakang.
  2. Jongkok di kaki penyokong anda ke sudut kanan di lutut, dan segera kembali ke kedudukan permulaan. Langkahnya harus cukup luas.

Paru-paru yang berat sangat berguna untuk punggung dan kaki.

Teknik pelaksanaan:

  1. Berdiri dengan kaki dan tangan anda di sepanjang badan anda.
  2. Langkah satu kaki ke depan dan perlahan-lahan turunkan diri ke atasnya, pastikan semua peraturan di atas dipatuhi.
  3. Jangan bengkokkan lutut lebih daripada 90 darjah; lutut kedua hampir menyentuh lantai. Tanpa berlama-lama dalam posisi ini, kembali ke posisi awal.

Anda tidak perlu kembali ke kedudukan yang bertentangan, tetapi perlahan-lahan berjalan ke hadapan dengan langkah yang panjang, tetapi ini mudah dilakukan di stadium atau di dewan. Keseronokan dalam persembahan ini secara peribadi mengingatkan saya tentang membeli-belah yang berjaya: beg ditarik ke tanah, tetapi saya mahu pulang secepat mungkin. Oleh itu, kami melayang dalam gelombang anggun, menjangkakan bagaimana rok mini baru akan kelihatan pada kami.

Artikel berguna: "Melompat tali: alternatif untuk gim"

Cara mengepam pantat pada simulator

Yang paling berkesan ialah hiperextensi, blok berat dan simulator yang dimuatkan cakera. Mereka mengikat otot paha dan punggung dengan sempurna semasa bekerja. Namun, jangan terburu-buru menghadapi semua masalah serius: curahkan sesi latihan pertama untuk menguasai teknik senaman yang betul.

Peraturan asas untuk latihan simulator:

  1. Luangkan masa anda, lakukan semuanya dengan lancar.
  2. Jangan melepaskan beban sehingga otot tidak mencapai titik relaksasi.
  3. Sentiasa ingat untuk meluruskan punggung. Jangan membungkuk, jangan menundukkan kepala, melihat lurus. Rasa bangga dengan pantat baru (atau masa depan) anda!
  4. Bernafas dengan lancar tanpa tersentak.
  5. Mulakan dengan beban kecil, secara beransur-ansur meningkatkannya. Selang beberapa minit antara set.

Sekiranya anda ingin menaikkan pantat anda di treadmill atau trek orbit, maka gunakannya secara bersudut. Seolah-olah naik ke puncak kesempurnaan. Bengkokkan kaki anda sedikit semasa anda berlatih di trek orbit untuk meningkatkan ketegangan pada otot sasaran. Selepas latihan, anda pasti akan melihat keberkesanan kaedah ini, kerana otot-otot akan menjerit kesakitan dan meminta untuk menghentikan buli ini. Jangan mengalah! Rampasan mimpi adalah kesakitan, peluh dan air mata ... pada mulanya.

Baca: "Cara Memilih Tikar Yoga: Mengikuti Budaya India"

Sekarang anda tahu bagaimana mengetatkan pantat anda. Jadi tunggu apa lagi? Berlari untuk dumbbell dan kecantikan, gadis!

Lihat apa yang boleh dilakukan oleh treadmill pintar. Sayang sekali dia tidak menyanyikan lagu.