CARA MEMBERSIHKAN MOUSE PAD - Cara membersihkan tikar permainan anda

Membersihkan permaidani tidak sukar. Perkara utama adalah tidak mencucinya di mesin basuh. Jika tidak, anda mesti membuangnya. Agar tidak merosakkan lapisan, pendekatan khas diperlukan. Ia bergantung pada ciri-ciri bahan.

Tikar plastik, polikarbonat dan aluminium

Bersihkan dengan semburan monitor dan kain microfiber. Anda perlu menyemburkan produk ke serbet dan mengelap permukaannya. Bahan gentian mikro untuk 1 cm2mengandungi 480,000 mikrofiber. Vili membersihkan kotoran, noda, cap jari dan minyak dengan lembut.

Tikar gel, kain getah, mikrofiber dan poliester

  1. Lap basah untuk peralatan pejabat tidak mengandungi alkohol dan oleh itu tidak meninggalkan sisa. Mereka baik untuk menghilangkan habuk dan menyegarkan permukaan.
  2. Lebih mudah menghilangkan noda dan plak dengan span dan cecair untuk membersihkan skrin dan monitor. Produk tidak akan cepat berdebu. Pada masa yang sama, meneutralkan mikrob di atasnya.
  3. Benang, bulu dan habuk dikeluarkan oleh roller untuk membersihkan pakaian atau pita pelekat.

Tikar kupas dan getah

Keras, sehingga tetikus meluncur dengan baik di permukaan. Ini tidak mencuci, tetapi lap dengan tisu basah dengan agen pembersih untuk peralatan pejabat.

Tonton video permaidani mana yang lebih baik - plastik atau kain

Cara membersihkan tikar permainan anda

Basuh kotor dengan tangan menggunakan air suam dengan syampu. Filem yang tidak kelihatan kekal di permukaan dan tetikus akan meluncur dengan lebih baik.

  • Rendam dalam air suam.

  • Gosokkan sedikit syampu ke permukaan untuk membuat busa.
  • Ambil berus dan bersihkan dengan gerakan bulat.
  • Bilas busa. Basuh lagi jika perlu, kemudian bilas.
  • Keringkan rata dan jauhkan dari bateri dan pemanas agar tidak cacat.

Permaidani dengan lampu latar tidak boleh dicuci. Bersihkan dengan tisu atau semburan skrin.

Produk dua sisi dijaga mengikut jenis permukaan.

  • Permukaan halus dibersihkan dengan tisu basah. Sekiranya berlaku pencemaran, basuh dengan sabun sabun. Apabila kering, lap permukaan dengan kapas yang dicelup alkohol.
  • Bahagian kasar disegarkan dengan berus atau span lembap. Sekiranya terdapat pencemaran yang teruk - lap timbunan dengan busa dan keluarkan sisa dengan serbet.

Catatan: "Cara memilih tetikus: 4 parameter yang tidak dapat diabaikan"

Tonton ulasan video tikar Tt eSPORTS Draconem RGB